reklama

Sneží a ....

Sneží a ja si ráno na zastávke vydupem do pripraveného snehoplátna obrázok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

Sneží a ja zas uletene ako uletená z kukučieho hniezda vystrčím každú chvíľu jazyk a nechám si jednu roztopiť na jazyku.

Sneží a ja si zas kúpim úplne inú a s úplne väčším brmbolcom úlne šialenú čiapku a úplne otvorím ďalšiu sezónu.

Sneží a ja si zas budem v tichokrátkych myšlienkovoinaknevyplnených chvíľach predstavovať, že som vo fun-ku vyhrala desaťdňový zájazd do Francúzskych Álp all inclusive.

Sneží a moje všetky teplé a voňavé asociácie búdú mať škoricovo-klinčekovo vínnu mušku na ľavom líci.

Sneží a ja zas popod šálofúz schovám svoje nadšenie pred hrmotom nasnehfrflošov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sneží a ja si v ledabolourčených chvíľach poviem, že keď mi vločka prisadne môj nemalý červenooblečený nos, je to znamenie a naplno sa tajomne poznamenaná oddám dennosnivému očakávaniu.

Sneží ako vtedy, keď sa to stalo...

Sneží ako snežilo vtedy na lyžovačke pred sto a veľa rokmi. Boli sme spolu všetci sto a viac kamaráti, smiali sa o sto a viac šesť, boli sme slobodne šťastní a šťastne slobodní, v chatke sme bývali hlava na hlave a v hlavách vietor a práve tá nabližšie žitá chvíľa, všetci žolíci v rukáve, otvorená partia života každý jedeň deň. Kuchyňa tetušky domácej chutila výborne ako vtedy život, celý týždeň rozprávkovo snežilo a my blázni lyžovaví sme vrcholili každodenne na prašanom pokrytých kopcoch.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Sneží ako vtedy na lyžovačke, keď som musela vybehnúť z chalúpky do veľkého záveja a vykričať mu svoje šťastie a spolu sme sa blaživo topili. Napísal mi správu, boli sme spolu len 2 dni, kým som odišla lyžovať, no bolo to TO. Napísal mi, že Ľúbim Ťa, len tak z čista jasna. Mala som pocit, že svet konečne dorazil aj k mojím nohám. Dozblbnutia zaľúbenosť som burácavo distribuovala nadšene do priestoru s tetovaním Forever v srdci. Odsťahovala som sa do Za vodou – Navždy šťastná zeme.

Sneží a ja neviem ten obrázok, pocit, odkaz, správu, tú krajinu, to všetko nájsť. Zobúdzam sa a nechápem kde som. Otvorím pas a tam pečiatka Koniec! Vitajte! Prajeme rýchly a čo najmenej bolestný pocit!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Sneží a ja chcem veriť, že milióny vločiek mi na okno mojej duše namaľujú nový príbeh ako v Perinbabe.

Sneží a ja chcem veriť, chcem sa nechať presvedčiť miliónmi alebo aj jednou vločkou, že nasneží vždy znova a znova a zas to bude krásne a dokonalé.

Sneží a ja rozvoním kuchyňu škoricovoklinčekovovínnym príbehom, ktorý začína slovami „Kde bolo, tam bolo, kde bola soľ drahšia ako zlato a láska mocnejšia ako filozofia, tam žilo dievčatko závislé od lásky a žilo aj šťastne, lebo ...ale láska bola vzácna a zraniteľná a...a ona sa usmiala...a...a...Všetko bude dobré sto a viac rokov...“Príbeh sa rozletí ako sto a viac vločiek tam za oknom a ja ho budem vločku po vločke znovu skladať...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Sneží a TO ma urobila zrnkošťastnou...

Michala Hudecová

Michala Hudecová

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pomaličky sa zakráda do voňavého ticha presýteného myšlienkou. 33xrok a stále je občas mladá. Hudbu musí, rada posedí s Wildom a ostatnými. Plakala pri Breaking the waves. Keď sneží spomalí. Neodolá dobrému pivu. Keď bežať tak dlho a ďaleko... Zoznam autorových rubrík:  MyshlímČítam-Cítim-ŽijemVirturtuálne rozhovoryVypadnuté z denníkaZ okna oprotiNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu