reklama

Vysypané z krabice alebo vtedy, keď hral Pink Floyd...

Viem, že niektoré veci sa nedajú pochopiť. Chápem...Viem, že niektoré veci sa nedajú vysvetliť. Rozumiem...Viem, že niektoré veci sa raz skončia. Viem...Prečo však končia veci, ktoré pri narodení boli odsúdené k doživotnému žitiu, to nepochopím nikdy...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Robila si poriadok a našiel ju list, ktorý písala dávno. A vlastne iba včera. Spoznala svoje písmo, bolo také detské ako vždy. Písala atramentom. Ako vždy. Robila občas machule. Ako vždy. Jej slová boli silné a predsa nikdy nestačili odkazu, ktorý niesli. Len potichu šepkali odkaz srdca zmierené so svojou nedokonalosťou.

Pink Floyd znie a ja ti píšem. Ľúbim písať, ľúbim písať básne a príbehy a ľúbim ich žiť. Ľúbim čítanie, čítanie básní, príbehov, tvárí. Ľúbim počúvanie, počúvanie lásky, ľudí, hudby, oceánu, vetra a ticha. A ľúbim teba. Tak.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

.....

Sny majú byť snívané...Mala som jeden, bol môj najobľúbenejší. No potom sa náhle splnil – stretla som teba. Si môj sen. Ktorý žijem.

.....

Povedal si, že som niekedy zbrklá a preto sa často spálim. Vieš, keď vkročíš do môjho sveta, tu platia iné zákony. A vieš, zákon je zákon. Heartbeat je zákon. Tak. Aj Michelangelo nemohol nebyť, tak bol...

...

One needs a little madness in himself to give birth to a dancing star. (Nietzsche)

....

Nie si tu a mne to nevadí...Lebo si...

....

Nepoviem ti, ako ťa ľúbim. Ak by som to vedela povedať, ľúbila by som ťa málo. Ale aj tak, zahrajme to na slová, môžno tie dve presvečíme a povedia to všetko...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

....

´Navždy´je vždy blízko, keď sa niečo začína a ďaleko, keď sa niečo končí. Chuť ´navždy´ však vždy chutí. Tak chutí. Veľmi. Tak spievam, daj mi svoje ´navždy, ani o deň menej. Moje ´navždy´sa nebude navždy potulovať bez cieľa, nájdem mu kam...

.....

Klop klop...

....

Vrátila list do krabice, spomienku šuchla pod vankúš, vypla hudbu, tentokrát nie Pink Floyd ale Bena Harpera, sfúkla sviečky, nastavila budík a schovala sa pod modrú perinu...Nevadilo jej, že bude spať, keď príde. Vadilo jej, že tam nebude ráno, keď tam bude...

P.S. Je to trdlo, zajtra sa s ňou porozprávam...

Michala Hudecová

Michala Hudecová

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pomaličky sa zakráda do voňavého ticha presýteného myšlienkou. 33xrok a stále je občas mladá. Hudbu musí, rada posedí s Wildom a ostatnými. Plakala pri Breaking the waves. Keď sneží spomalí. Neodolá dobrému pivu. Keď bežať tak dlho a ďaleko... Zoznam autorových rubrík:  MyshlímČítam-Cítim-ŽijemVirturtuálne rozhovoryVypadnuté z denníkaZ okna oprotiNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu