reklama

Konečne na pláži...

Opäť som pri sebe. Neprehliadnuteľne. Už to muselo prísť. Všetko tomu nasvedčovalo. Neskutočný hlad...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Prišlo to očakávane. Ako blesk z čistého hviezdna. Sme spolu už viac ako dva a pol roka. On a ja. Vždy sme boli a budeme navždy spolu. Ja mám 27. Pred 24,5 rokmi by sme boli rovesníci. Dnes sme si akurát. Ja a môj syn. Lucky Boy.

Ochoreli sme, uzavreli sa dnu a úplne sa otvorili. Vypli zvyšok sveta veľkou explóziou intenzívne prežívaného splynutia. Zakázali vstup akýmkoľvek možným mrakom dôsledkov a minulosti. Počasie sme udržiavali slnečnou náladou, plážová pomalá pohoda.

Sny sú príliš krásne, aby sa dali zabudnúť alebo odložiť do nenájdenia. Nemusím si to opakovať. Som pre nimi bezmocná rovnako ako skutočnosť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sme dokonale uvoľnení a celé dni sa hráme. S hračkami alebo len tak so sebou. Ja s Ním, On so mnou, vzájomne. Nepotrebujeme veľa. Len seba a nás. Tak sme. A ako šťastní...

Sladké ľahkobytie na brehu rieky a jej tiché plynutie pridáva príjemnú intenzitu nášmu ‘tu, teraz a spolu‘. Vychutnávame si navzájom svoje detaily a presvedčivo si chutíme.

Už už ma chytí sen, Lucky Boy už je tam, a ja ešte musím zastrúhať ceruzku. Život nie je príbeh, do ktorého si môžem len tak ledabolo vkladať záložku, keď je málo svetla. Alebo sveta. Je dokonale plynulý....Tak vitaj späť! Mám veľkú chuť písať. Znovu. Písať život. Žiť. Dopísať rozpísané. Nie vymazať. Písať ďalej...Život...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďakujem, Lucky Boy...

La la la la la...

There are nine million bicycles in Beijing
That's a fact
It's a thing we can't deny
Like the fact that I will love you till I die

We are twelve billion light years from the edge
That's a guess
No-one can ever say it's true
But I know that I will always be with you…*

* Katie Melua (song)

Michala Hudecová

Michala Hudecová

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pomaličky sa zakráda do voňavého ticha presýteného myšlienkou. 33xrok a stále je občas mladá. Hudbu musí, rada posedí s Wildom a ostatnými. Plakala pri Breaking the waves. Keď sneží spomalí. Neodolá dobrému pivu. Keď bežať tak dlho a ďaleko... Zoznam autorových rubrík:  MyshlímČítam-Cítim-ŽijemVirturtuálne rozhovoryVypadnuté z denníkaZ okna oprotiNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu